Nowe ataki w Pokemon GO!

Już niedługo, wymienione poniżej pokemony będą mogły nauczyć się danych ataków. Niantic piszę, że zostało to wprowadzone ze względu na PVP i walki pomiędzy typami pokemonów.

  • Zapdos – Ancient Power, Drill Peck,
  • Moltres – Ancient Power, Wing Attack,
  • Sceptile – Dragon Claw,
  • Aggron – Smack Down,
  • Claydol – Mud-Slap,
  • Bronzong – Bulldoze, Psyshock,
  • Electrivire – Ice Punch.
  • Alolan Raichu – Grass Knot,
  • Vileplume – Sludge Bomb,
  • Hypno – Fire Punch, Ice Punch, Thunder Punch,
  • Electrode – Foul Play,
  • Aerodactyl – Rock Throw,
  • Articuno – Ancient Power, Ice Shard,

Ponad to zostaną dodane dwa nowe ataki, które jeszcze nigdy nie były dostępne w Pokemon GO, czyli:

  • Charm: (Magiczny/Fairy-Szybki atak) - Raichu, Clefable, Wigglytuff, Wobbuffet, Granbull, Donphan, Gardevoir, Delcatty, Latias, Togekiss, Gallade

  • Skull Bash: (Normalny-Ładowany atak, ustawia obronę pokemona na 100%) - Blastoise, Raichu, Lapras, Snorlax, Rhyperior

 

Przy okazji nastąpiły modyfikacje walk trenerów.

Po pierwsze mamy do czynienia z nowym interfacem walk, po drugie zostały wprowadzone usprawnienie tych walk.

Usprawnienia:

  • Podczas walki, gdy próbujemy wymienić pokemona, gra zostaje wstrzymana i dopiero po zmianie, gra się wznawia. (Wprowadzone)
  • Ładowane ataki również mają zostać usprawnione. (Wkrótce)

Zachęcamy do dzielenia się opiniami dot. tych zmian. Czy według was były potrzebne, czy też zupełnie nie miało to sensu?

Na sam koniec infografika opisująca te ataki.

źródła: https://pokemongolive.com/en/post/trainerbattle-rebalance-july2019/ https://pokemongohub.net/